PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoswiadczenie w pracy › Re: Doswiadczenie w pracy
  • Data: 2002-11-07 22:53:50
    Temat: Re: Doswiadczenie w pracy
    Od: "Robert Kucharski" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Uwazam, ze jesli chcesz w zyciu pracowac jako informatyk, powinienies szukac
    pracy zwiazanej scisle z informatyka. Ja jestem dwa lata po rachunkowosci i
    te studia nauczyly mnie tego, ze z rachunkowoscia nie chce miec nic wspolneg
    o, pracuje w zakupach i sprzedazy i jak zmienialem prace to szukalem tego co
    chce robic.

    Moi znajomi, ktorzy chcieli zostac w rachunkowosci, lapali sie czego sie da
    i teraz z doswiadczeniem mysla o robocie za prawdziwe pieniadze.

    Pozdrawiam
    Robert
    Użytkownik <p...@w...home.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych nap
    isał:3dcab6eb$...@n...home.net.pl...