PracaGrupypl.praca.dyskusjeDorywcza praca zdalna dla programisty › Re: Dorywcza praca zdalna dla programisty
  • Data: 2006-12-01 10:15:33
    Temat: Re: Dorywcza praca zdalna dla programisty
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    berliner.mauer wrote:

    > Wyraziłem się trochę nie jasno.
    > Nie wykonywałem pracy zdalnej. Po wysłaniu kilku ofert do paru firm
    > oferowano mi prace zdalną typu "on-line" mniej więcej w godzinach
    > pracy pozostałych członków zespołu - o pracy "po godzinach" nie
    > chciano słyszeć.

    Dziwi mnie, ze Cie to dziwi. Indywidualna praca w oderwaniu od reszty
    zespolu, tzn. bez komunikacji w czasie rzeczywistym, nadaje sie tylko do
    malych projektow, ktore moze wykonac w calosci jedna osoba w rozsadnym
    czasie. A sila rzeczy takie malenkie projekty rzadko bywaja ambitne. To,
    czego chcesz, czyli uczenie sie nowych rzeczy - przy Twoim kilkuletnim
    doswiadczeniu - jest mozliwe tylko w wiekszych projektach. Tu uczestnicy
    moga byc od biedy rozrzuceni po swiecie, ale komunikacja na biezaco jest
    kluczowa.

    Albo zmien prace podstawowa na taka, ktora zaspokoi Twoje potrzeby w tym
    zakresie, albo szukaj kontrahentow w takiej strefie czasowej, ze Twoje
    "po godzinach" bedzie ich dniem roboczym.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)