PracaGrupypl.praca.dyskusjeDojazdy do pracy › Re: Dojazdy do pracy
    From: "waczek" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dojazdy do pracy
    Date: Wed, 25 Aug 2004 15:42:06 +0200

    Użytkownik "Tysia" <t...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:cghv48$bl2$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Wlasnie dostalam prace. Przyjdzie mi dojezdzac do niej ok. 50 km w
    jedna
    > strone. Narazie bede dojezdzac komunikacja miejska i i PKS-em. Kosztowac
    > mnie beda wszystkie bilety jakies 300zl/miesiac.Chcialabym sie
    dowiedziec
    > czy istnieje cos takiego jak refundacja czesci kosztow dojazdu
    pracownika do
    > miejsca pracy? Tylko nie krzyczcie i nie odsylajcie do googla bo tam nic
    > takiego nie znalazlam.

    Na refundację przez zakład pracy raczej nie masz co liczyć.
    Ale istnieje możliwość zaliczenia kosztów dojazdu do pracy jako kosztów
    uzyskania przychodu (zamiast standardowych 102,25 zł miesięcznie lub
    powiększonych o 25% dla pracowników zamiejscowych). Jednak bilety muszą
    być imienne. Najlepiej jeszcze przed zakupem biletów skontaktuj się
    Urzędem Skarbowym, aby dowiedzieć się, jakie dowody musisz gromadzić. Ale
    zyskasz na tym tylko około 30 zł miesięcznie.

    Pozdrawiam

    wa