PracaGrupypl.praca.dyskusjeDobry admin to zły adminRe: Dobry admin to zły admin - zakończenie...
  • Data: 2007-02-27 06:51:02
    Temat: Re: Dobry admin to zły admin - zakończenie...
    Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Motyliński napisał(a):

    > Tylko dlaczego czuję się jakbym w ryj dostał? :D Może dlatego, że wiem,
    > że "skoro od roku się nic nie psuje to administrator niepotrzebny". :P

    Nic nie zawiniłeś, nie ma powodu czuc się źle.
    Na pocieszenie - zwykle tego rodzaju zwolnienia kończa się się...
    awansem zawodowym. Paradoksalnie.
    Pomysl... nie było tam pewnie tak źle, więc siedziałbys do us* śmierci.
    Teraz masz okazję rozejrzeć się po rynku i masz motywację, by poszukać
    czegoś fajnego.
    Jak mnie wylali po 3 latach z podobnie idiotycznych powodów też się
    zgarbiłam. Po miesiącu miałam pracę "na jakiś czas", bo nie specjalnie
    mi sie tam podobało a w tzw. międzyczasie szukałam naprawdę dobrej
    roboty. Teraz powinnam za tamto zwolnienie gorąco podziękować czego i
    Tobie zyczę.

    E.