PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo kogo zglaszacie sie z paierami przy szukaniu pracy?? › Re: Do kogo zglaszacie sie z paierami przy szukaniu pracy??
    From: "yale" <b...@s...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Do kogo zglaszacie sie z paierami przy szukaniu pracy??
    Date: Thu, 23 Nov 2006 23:57:42 +0100

    > wysylamy jedna z kilkuset takich odpowiedzi...

    Wysyłam jednego maila z CV, *zawsze* zostaje zaproszony, nie zawsze się
    zjawiam. Zawsze mi proponują pracę, nie zawsze się zgadzam na ich warunki,
    nie zawsze próbują potem negocjować. Sęk by wstrzelić się z ofertą i nie
    wystartować z nie tymi kompetencjami co nie trzeba.

    > idac tym tokiem myslenia moznaby dojsc do wniosku ze zawod handlowca
    > nie ma sensu bo klient sam przyjdzie do firmy zeby cos kupic

    To nie to samo. Ja mówię o poważnych firmach. Bo o firmach w stylu ojciec i
    syn zapomniałem juz dawno. Jeśli firma potrzebuje pracownika to rozpoczyna
    rekrutacje które są mniej lub bardziej ale dostrzegane przez potencjalnych
    kandydatów. Wysyłanie firmie która nie potrzebuje w danej chwili pracownika
    skutkuje często skasowaniem czyli tym o czym mówisz w dalszej części.

    > latwiej skasowac maila niz wrzucic papierek do kosza, a idac w kierunku
    > kosza mozna rzucic okiem na tresc dokumentu

    Jeśli w tym CV jest: urodził się, skończył szkołę/studia i umię trochę po
    angielsku to pomyśl sobie że takich CV może być kilka milionów. Sztuką jest
    tak pokierować swoją karierę aby CV stało się coraz bardziej wartościowe. Ja
    tak robię od dłuższego czasu i widzę efekty do czego namawiam wszystkich
    zdolnych i ambitnych.

    Żeby nie było... branża IT ;)
    Ale zrobiło się OT, schodzimy z głównego tematu ja w każdym razie
    podtrzymuje swoje zdanie. Trzeba proces rekrutacji przeprowadzić z klasą
    (nawet jak nie masz do pierszego) a nie jak włóczęga z ulicy żebrząc o
    prace.

    Pozdrawiam i szczerze życzę powodzenia w szukaniu pracy.