PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo kogo odwołać się? › Re: Do kogo odwołać się?
    From: Marek <n...@p...tu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Do kogo odwołać się?
    Date: Mon, 13 Feb 2006 23:44:17 +0100

    > Dziś dostałem odpowiedź. Niestety- negatywną. Pracownik PUP
    > uzasadnia w piśmie cyt.:"istnieje szeroko rozwinięta
    > konkurencja w zakresie planowanej działalności
    > gospodarczej".Nie wiem gdzie się odwołać od tego bzdurnego
    > pisma, ponieważ nie jest ono decyzją i nie ma w nim adnotacji o
    > tym gdzie mogę się odwołać. Udałem się dziś do szanownej pani
    > dyrektor PUP. Niestety sekretarka stwierdziła, że pani dyr. nie
    > ma czasu i że od tego pisma nie ma odwołania. Czy ktoś miał już
    > takie problemy i jak z tym walczył?

    Tak - odpowiedź z Wysokiego Urzędu na pismo z setką
    załączników, zgodnie z otrzymaną wcześniej specyfikacją.
    W uzasadnieniu podano - dokumentacja nie jest kompletna.
    Nikt nie raczył napisać, czego brakuje.

    Ten fakt podaję tylko jako ciekawostkę, ale potwierdzającą
    dokładnie to, co piszesz. Przypuszczam po prostu, że nie mają
    kasy za dużo i "bele kto" nie dostaje takich pieniędzy, co Tobie
    "się zachciało". Argument o szerokiej konkurencji to żaden
    argument, jeśli ma się dobry marketing. Może napiszesz jeszcze,
    skąd weźmiesz zlecenia? Na dwoje babka wróżyła - albo dostaniesz
    kasę, albo inni dostaną Twoje pomysły :-))).

    --
    M.