PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego w Polsce są tak niskie zarobki › Re: Dlaczego w Polsce są tak niskie zarobki
  • Data: 2005-04-18 14:35:30
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce są tak niskie zarobki
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-04-18, Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> wrote:
    > NetWare 4.11 i kilkanascie stacji w hurtowni i sklepie z
    > wyposazeniem firma _bierze" 170 zlotych :-((((
    Z jednej strony zleceniodawca chciałby móc wliczyć sobie w koszta
    co się da, dlatego wygodniej mu wziąć firmę, która mu wystawi fakturę,
    z drugiej zaś chce płacić jak najmniej i bierze kogoś na czarno, komu
    zapłaci śmieszne pieniądze. I teraz taka firma, która chciałaby wziąć
    zlecenie na opiekę nad siecią musi dać takie ceny, żeby zleceniodawca
    wybrał ich i fakturę (i jakiś poziom obsługi) a nie kogoś na czarno,
    kto g...o zarobi i tyleż samo umie.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Boże, daj mi odwagę, abym mógł zmieniać to, co można zmienić,
    daj mi pokorę, abym godził się z tym, czego zmienić nie można