PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego w Polsce nie ma pracy › Re: Dlaczego w Polsce nie ma pracy
  • Data: 2003-08-05 14:02:11
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce nie ma pracy
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik napisał:

    > To nigdy nie przejdzie, ale ustawy powinny obowiążkowo przechodzić przez
    > jakąś sejmową grupę prawników, a zmiany przez nią wprowadzone mogą być
    > odwołane tylko większością głosów.

    Sorry, że tu, ale chyba wykosiłem post źródłowy - Sejm i Senat
    deliberują nie tylko nad ustawami z zakresu ekonomii, ale również
    techniki [inżynierowie wszelkich specjalności], filologii [poloniści do
    ustawy o języku polskim], biologii, nauk społecznych itd., więc
    zawężanie ich tylko do absolwentów nauk ekonomicznych i prawa będzie też
    głupotą.

    Flyer