PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego w Polsce jest do dupy? › Re: Dlaczego w Polsce jest do dupy?
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dlaczego w Polsce jest do dupy?
    Date: Fri, 5 Mar 2004 13:47:46 +0100

    Użytkownik " Marek" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c29lie$d32$1@inews.gazeta.pl...

    > Mózg się lasuje i czacha dymi. Sklepy zapchane zagranicznym żarciem,
    > ale to rolnicy nakradli i narobili długów - ręce i gacie opadają, bo tego
    > komentować nie ma siły. Przecież małorolny i były pracownik PGR-u nie założy
    > partii politycznej bo za co.

    zwróciłeś uwagę na cudzysłów przy słowie rolnicy...........

    samoobrona zajęła się rolnikami bo nikt inny się nimi nie zajmował
    PSL jest partia obszarniczą a drobnych rolników wszyscy mają w dupie
    oczywiście biorąc ich w "opiekę" zrobił więcej złego niż dobrego
    bo opieka nad drobnymi powinna polegać na pomocy i edukacji
    a nie na poklepywaniu i mówieniu tak tak złe państwo zła unia źli miastowi......

    Śmieszne jest to że wielu samoobrońców to osoby które spasły brzuchy na
    wykiwanych rolnikach

    > królika, a reszta gorzej. Teoretycznie ~20% ludzi głosuje w sposób
    > nieprzewidywalny, a w praktyce nawet więcej niż dwa razy tyle, bo są ludzie,
    > którzy cięgle liczą na to, że któraś ekipa odszczeka bezrobocie i bandycką
    > prywatyzację. Co do bajzlu, to głowny problem to stale rosnące bezrobocie.

    no tak sporo osób liczy na to że będzie znowu jak za komuny .........

    > pas
    > 14 lat zasiskania pasa i obietnic już minęło
    Jak na razie no od 14 lat popuszczamy pasa zamiast go zaciągnąć

    Pompujemy forsę w nie rentowne zakłady pracy w kopalnie w stocznie itp.......
    ktoś kiedyś policzył że forsy kóra została wtopioną w którąś ze stoczni
    starczyło by na sute odprawy i wypłatę przez kilka lat zasiłków dla pracowników
    i jeszcze by sporo zostało..... utrzymanie zakładu który nie wypracowuje zysku
    kosztuje
    sporo więcej niż tylko pensje pracowników. Wniosek bardziej by się go opłacało
    zamknąć i dawać wypłatę za darmo niż podtrzymywać mit .......

    > własnie to utrzymywanie wskaźników wzrostu i wysokiego kursu złotówki
    > wprowadza największą nędzę, bo opiera się na podpieraniu gospodarki
    > innych krajów z Chinami włącznie
    baj baju będziesz w raju........

> [...]
    > Polski" to kolejne przegięcie. Co to jest Polska? Polska to przede wszystkim
    > ludzie. Również ci, a może przede wszystkim ci (bo są w większości), których
    > interes jest od czasu powstania III RP coraz bardziej zagrożony, którzy żyją
    > na kredyt, nie mają pracy, mają coraz większą biedę, a coraz większą
    > desperację bo widzą, że kolejni rządzący z ironicznym uśmiechem reagują na
    > głosy krytyki, a tak naprawdę mają większość rządzonych coraz bardziej w
    > dupie. W Polsce jest do dupy przede wszystkim z powodu wielkiego bezrobocia

    Zdradą jest popierani ludzi w których interesie leży tylko przejecie władzy i
    nachapanie
    się bo nic innego nie stopii za samoobroną ona jest gorsze niż SLD.

    marek