    From: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dlaczego nie mowią
    Date: Thu, 14 Apr 2005 14:51:48 +0200

    Użytkownik " Eddie" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d3lnmc$lel$1@inews.gazeta.pl...

    > [...]
    > trudno
    >
    > Wiesz, nawet jesli ew. kandydat do pracy, formą swojej aplikacji udowadnia
    > swoją indolecję umysłową, nie sądzę, żeby upoważniało to kogokolwiek do
    > upubliczniania przesłanych danych.
    > Wiesz, zauważ, że większość zdjęć (nieopatrzonych danymi postaci nań
    > przedstawionej) pozwala na jednoznaczne ustalenie osoby na nich
    utrwalonej.

    Ale ja się z Tobą zgadzam :) Całą sprawę reguluje GIODO i rygory, jakie
    stawia względem przechowywania danych osobowych.
    Np. dane papierowe zamknięte na klucz, dane elektroniczne odcięte od
    potencjalnych niepowołanych takimi a takimi zabezpieczeniami, do tego różne
    że je tak nazwę poziomy dyskretności danych (imie, nazwisko ... wyznanie ...
    preferencje seksualne ...) etc.
    pozdrawiam
    m.