PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego kobieta bylaby lepsza od mezczyzny › Re: Dlaczego kobieta bylaby lepsza od mezczyzny
    From: "WWTech" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dlaczego kobieta bylaby lepsza od mezczyzny
    Date: Sat, 17 Aug 2002 00:42:41 +0200

    Witam,

    "Robert Święcki" <j...@k...net.pl> wrote in message
    news:ajjclk$k8u$1@julia.coi.pw.edu.pl...

    > mówisz.... tzn jeżeli sobie zatrudnię mężczyznę a nie kobiete, ponieważ
    będę
    > uważał, że mężczyzna się lepiej nadaje (mówiąc kandydatce, że takie jest

    Zakladajac, ze to jedyna Twoja motywacja, ...

    > moje widzimisię, moja firma, zatrudniam kogo chcę) na dane stanowisko, to
    > można mnie pojechać z paragrafu? ;) .. w sumie, to może pozwolimy

    ... a poszkodowana ma jakies podstawy zeby to [probowac] udowodnic, to moze.
    W Polsce raczej nie wygra, ale moc moze.

    > urzednikom by wybierali pracowników do firm prywatnych, po co przeciążać
    > biednego szefuncia.. albo np. jeżeli nie ufamy urzędnikom, to z

    Jesli szefuncio (lub odpowiedzialna osoba) kieruje sie w rekrutacji
    preferencjami i uprzedzeniami (co do plci, rasy, religii, whatever) zamiast
    kompetencjami kandydatow, to swiadczy tylko o jego inteligencji, i to dosc
    negatywnie. Firma z takim szefem i tak jest skazana na "sukces inaczej",
    wiec niech szukajacy pracy trzymaja sie od niej z daleka dla wlasnego dobra.
    Nawet jesli chwilowo naleza do grupy preferowanej.

> [...]
    > głos, każdy kandydat/kandydatka jest opatrzony jedynie numerem
    > identyfikacyjnym.. a gdy mamy faworyta/faworytkę to prosimy dany numerek i
    > wtedy okazuje się, czy mamy przyjemność z podwładnym czy z podwładną. Do
    > tego do gazet dawać ogłoszenia typu: Zatrudnię
    > przedszkolanka/przedszkolankę albo Zatrudnię sekretarka/sekretarkę A co to
    > państwo obchodzi, czy pracodawca prywatny, to ważne) dyskryminuje, ze
    > względy na płeć... przecież to o ile w ogóle zgodne ze zdrowym rozsądkiem
    > dosyc trudne do wyegzekwowania.. .coś jak zakaz sutenerstwa i istnienie

    Dlatego sprawa bylaby [prawie] nie do wygrania.

    Pzdr, WWTK