PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego jest bieda i bezrobocie.Re: Dlaczego jest bieda i bezrobocie.
  • Data: 2003-03-21 16:20:10
    Temat: Re: Dlaczego jest bieda i bezrobocie.
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekay jestem ktory z profesorow ekonomii: L. Balcerowicz,
    > G. Kolodko, M. Belka, J. Osiatynski (czyli ci ktoryz byli
    > ministrami finansow) zna i zastanawial sie
    > kiedykolwiek nad krzywa Laffera w Polsce.

    Balcerowicz. Niestety jego plan uratowania finansów państwa został
    storpedowany przez ludzi, dla których wysokość podatków nie wpływa na
    wielkosć inwestycji wśród firm prywatnych (sic!). Nie pamiętam działalności
    Osiatyńskiego ale z jego wypowiedzi wynika, że optowałby za rozwiązaniami
    Balcerowicza.

    --
    ++ Michał Gancarski ++
    ++ w...@e...org.pl ++