PracaGrupypl.praca.szukanaDla chemika! › Re: Dla chemika!
    From: "Rafał G. \(licznik\)" <c...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: Dla chemika!
    Date: Wed, 2 Jan 2002 23:58:37 +0100

    Rafal G. (licznik) odpisuje na post Anny Kolpak:

    > Czy chemicy w tym kraju sa jeszcze potrzebni?
    Mam nadzieje, ze tak :-))

    > Podejme prace w tym zawodzie.
    Moja dziewczyna rowniez.

    Skonczyla w tym roku studia (dzienne) na Politechnice Lodzkiej
    (wydzial Inzynierii Procesowej i Ochrony Srodowiska)
    (pisala prace o technikach membranowych, ale nie tylko to ja interesuje)

    Posiada rownie wielki zapal do pracy co kolezanka (btw. imienniczka).
    (a zastuj umyslowy wkurza dzis chyba wszystkich ambitnych ludzi).

    Prawo jazdy takze posiada.

    Znajomosc szeroko rozumianej obslugi komputera gwarantuje
    wlasna osoba (jestem studentem informatyki na PL).

    Dodatkowo zna bardzo dobrze jezyk angielski,
    szybko sie uczy, jest towarzyska i ambitna.

    > Miejsce pracy nie ma znaczenia
    Dla mnie najbardziej interesujaca jest praca na terenie Lodzi
    lub okolic, czym powazniejsza oferta tym dalsze okolice oczywiscie.

    Ze wzgledu na ciezka sytuacje na rynku pracy interesuje ja równiez staz.

    kontakt: c...@p...fm

    Jeszcze slowo do kolezanki Anny Kolpak:
    praca czasem bywa, jednak przyzwoita oferta trafia sie rzadko,
    a w powiazaniu z powszechnie panujaca korupcja i "ukladami"
    sprowadza sie do tego, ze pracy dla uczciwych brak :-(((

    Pozostaje sobie zyczyc, aby w Nowym Roku bylo lepiej

    pozdrawiam serdecznie i powodzenia
    Rafal G. (licznik)