PracaGrupypl.praca.dyskusjeDieta › Re: Dieta
  • Data: 2004-05-23 21:59:09
    Temat: Re: Dieta
    Od: "Olleo" <o...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > na
    >
    > suma się zgadza, ale o komunikacji raczej nic nie piszą na

    Hm moze ta komunikacja nie jest ustawowo ustalona, nie jestem pewien,
    chociaz jesli reguluja nawet zwrot kosztow podrozy wlasnym autem (~80gr/km)
    to moze i tez komunikacje miejska.

    > poza tym przy cenach w UE (w super- i hipermarketach) nie bardzo się
    > kalkuluje jeść kanapki sprzed tygodnia...

    Nie mowimy o kanapkach. Do miesiaca da rade przywiezc sobie konserwy, ryze,
    makarony, sosy, zupki i tego typu produkty (jak sie lubi oszczedzac), a w
    marketach kupowac tylko pieczywo, cos do smarowania itd (sprawdzone dla
    eksperymentu - max 5 EUR dziennie na jedzenie - z wlasnym gotowaniem z
    przywiezionych produktow, dluzej jednak niz miesiac sie na tym nie
    pojedzie).

    --
    Olleo