PracaGrupypl.praca.dyskusjeDarmowe zawodowe szkolenia dla kobiet - małopolska › Re: Darmowe zawodowe szkolenia dla kobiet - małopolska
  • Data: 2005-09-30 14:13:23
    Temat: Re: Darmowe zawodowe szkolenia dla kobiet - małopolska
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30-09-2005 o 15:50:11 Kira <c...@-...pl> napisał:

    > Re to: Beata [30 Sep 2005 15:09:13 +0200]:

    > Mam szczera nadzieje, ze to szkolenie prowadzi nie Pani, tylko
    > ktos, kto zna pojecie "spam" i rozumie, dlaczego nie nalezy tegoz
    > spamu uzywac przy reklamie jakichkolwiek uslug?

    Przecież to jest najprawdopodobniej ogłoszenie o czymś, co obie z Immoną
    tak bardzo lubicie - aktywizacji zawodowej biednych misków prowadzonej
    przez "pozarządową" organizację za publiczne pieniądze.
    Szansa szansa szansa, szansa szansa szansa, szansa szansa szansa, szansa
    na sukces.

    --
    The man who doesn't read good books has no advantage over the man who
    can't read them.