PracaGrupypl.praca.dyskusjeDRQ - Kraków › Re: DRQ - Kraków
    From: "Shady" <s...@p...nospam.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: DRQ - Kraków
    Date: Tue, 22 Feb 2005 20:51:31 GMT

    > w drq jest duza rotacja pracownikow,
    Hmmm pierwsze slysze. Nie powiedzialabym ze rotacja jest wieksza niz gdzie
    indziej. Wrecz przeciwnie

    firma jest wlasnoscia ster-projektu, a
    > teraz po jego przejeciu - ABG.
    I co to zmienia? Właściciel jak każdy inny

    co jest a co bedzie to bardzo niepewne.

    A tego to juz pewnie nikt nie wie ;)

    > firma zatrudnia tez ludzi z malym doswiadczeniem, byc moze ze po wiekszym
    > projekcie staja sie zbedni, itp. itd.

    Tak, ale wielu z tym małym doswiadczeniem daje szanse i jesli sie ja umie
    wykorzystać mozna się powoli piąć do góry. Jeśli ktos jest cieńki i nie ma
    zamiaru się rozwijać, no to sory. Tak jest nie tylko w DRQ ale wszedzie
    praktycznie.
    I po wiekszym projekcie nie staja sie zbędni. Firma jesli potrzebuje kogos
    tylko do projektu to wynajmuje pracowników. Jeśli chce zatrudnić na stałe to
    zatrudnia.