PracaGrupypl.praca.dyskusjeDG - Początek!Re: DG - Początek!
  • Data: 2002-10-15 16:32:08
    Temat: Re: DG - Początek!
    Od: Cassandra <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Pana Szanownego,

    A co z Twoim BP ? Dzialalnosc mozesz zalozyc, ale raczej musisz miec
    jakis lokal.. Przynajmniej musisz go uwzglednic zadajac np kredytu w
    banku (chyba ze uprzednio zlozysz wniosek iz kredyt jest na rozpoczecie
    Twojej DG - jasne jest wtedy, ze takiego lokalu jeszcze nie posiadasz,
    ale musisz to wszystko opisac: co, jak, prawdopodobnie gdzie itd.)

    > I jeszcze jedno pytanie. Jesli przy rejestracji podam że dg chcę zacząć np
    > 30listopada a do tej pory nie dostane kredytu i nie uruchomię dg, uruchiomie
    > ją załóżmy pół roku później to czy grożą mi jakieś kary? Czy muszę coś
    > opłacać ? zmieniać? zgłosić ?

    Zlozenie wniosku to jedno a rozpoczecie dzialalnosci to drugie. Bez obaw
    mozesz zalozyc dg 30 listopada, a swoja dzialalnosc rozpoczac pol roku
    pozniej ( zadne kary Ci nie groza o ile bedziesz grzecznie placil od
    tego podatki :) Mozesz to rowniez uwzglednic w swoim biznes planie, a
    nawet powinienes jesli jest to w Twoim zalozeniu - data zalozenia + data
    rozpoczecia.

    Pozdrawiam,
    Cass