PracaGrupypl.praca.dyskusjeD Z I E W C Z Y N Y na wyjazd do Mikołajek - na mój koszt, najlepiej z WawyRe: D Z I E W C Z Y N Y na wyjazd do Mikołajek - na mój koszt, najlepiej z Wawy
  • Data: 2009-06-26 11:31:17
    Temat: Re: D Z I E W C Z Y N Y na wyjazd do Mikołajek - na mój koszt, najlepiej z Wawy
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości
    news:796e.00000090.4a43c8ad@newsgate.onet.pl...

    > Nie sądzę, by na ogłoszenie typu "mężczyzna szuka współlokatorki do
    > kawalerki"
    > były jakieś chętne studentki...

    Sam sprawdź. Ogłoszenie dotyczyło Poznania. Zgłosiło się kilkanaście kobiet
    w wieku 20-35 lat. Niektóre pracowały, większa część studiowała. W zamian za
    udzielenie mieszkania wolnego od opłat, w którym wiedziały, że jest tylko
    jedno łóżko, oficjalnie zgodziły się sprzątać, prać, myć. W ogłoszeniu była
    informacja, że jest to kawalerka, jest w niej mężczyzna, jest jedno łóżko.
    Kobiety te doskonale wiedziały na jakiego typu ogłoszenie odpowiadają -
    świadczyły o tym wypowiedzi typu "zrobie wszystko, oprócz sikania" - to jest
    autentyczny cytat! W ogłoszeniu nie było słowa o seksie, tylko powyższe
    informacje: jedno łóżko, nie trzeba płacić, trochę posprzątać. Wszystkie
    proponowały seks lub było to dla nich oczywiste. Panny przestałem
    przesłuchiwać po 2 tygodniach. Nic mnie to nie kosztowało.

    Pozdrawiam.

    M.