PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy zna ktoś firmę Euro Finanz z Poznania? › Re: Czy zna ktoś firmę Euro Finanz z Poznania?
  • Data: 2010-03-04 08:26:07
    Temat: Re: Czy zna ktoś firmę Euro Finanz z Poznania?
    Od: "bam4u" <bam4u@WYTNIJ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Informuję, że powyższe wpisy określające koszty szkolenia oraz ofertę pracy nie
    odnoszą się do firmy Euro-Finanz Sp. z o.o. z siedzibą w Kobylnicy, ale do firmy
    Euro-Finanz Serwis z siedzibą w Warszawie. Zbiegiem okoliczności na naszym rynku
    działaja te dwie firmy o podobnej nazwie i w dodatku w tehj samej branży dlatego też
    dochodzi często do licznych pomyłek.

    Ja osobiście współpracuje z firmą Euro-Finanz i jestem bardzo zadowolony. Szkolenia
    są jednodniowe a jedyny koszt dla nowej osoby która chce rozpocząć swoją przygodę w
    branży finansowej to 85 zł za materiały i kawe na szkoleniu podstawowym, to chyba
    niewiele za możliwość zarabiania nawet kilku tysięcy zł miesięcznie,

    mi się podoba, od 2 lat dorabiam tu sobie średnio od 1000 do 2000 zł miesięcznie,

    pozdrawiam

    Arek z Poznania