PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy wysyłać ofertę drugi raz?Re: Czy wysyłać ofertę drugi raz?
    From: "Jacek" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy wysyłać ofertę drugi raz?
    Date: Thu, 18 Jul 2002 16:37:15 +0200
    Sender: g...@p...onet.pl@pa91.rodlo.sdi.tpnet.pl

    > Ja bym sie zdenerwowal jakby mi los wyslal jeszcze raz to samo CV :)

    z Pana slow wynika ze dlugo Pan pamieta cv... moze lepiej zaprzatac sobie
    glowe innymi sprawami? Albo prowadzi Pan baze danych cv ktore Pan dostaje,
    siedzi paniena i wklepuje je w baze danych a potem ktos nad tym siedzi i to
    analizuje... czy przypadkiem ktos laskawie nie pragnie aplikowac sie 2 razy
    do Pana pracy?

    Czy wg. Pana kazde cv jest zawsze takie samo niewazne ze np. po roku moze
    sie zmienic? Ot np. ktos moze sie uczyc, doksztalcac i doskonalic... ja np.
    rok temu nie znalem html'a ani javy, a teraz juz znam... tzn. bylbym do
    konca zycia skonczony u Pana jako potencjalny kandydat? cos tak jak nieudana
    randka - zero szans na drugie spotkanie? nawet po liftingu i kuracji
    odchudzajacej? hehehhe

    czym objawia sie pana zdenerwowanie? to straszne.... czy istnieje jakas
    karencja, ze cv mozna wyslac jeszcze raz po pol roku? moze po roku czasu
    aby Pan sie nie zdenerwowal?

    mimo wszystko - prosze przyjac wyrazy wspolczucia

    jacek/wawa