PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy wolno pracować 24h na dobę ??? › Re: Czy wolno pracować 24h na dobę ???
  • Data: 2005-07-22 15:35:12
    Temat: Re: Czy wolno pracować 24h na dobę ???
    Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" napisał:

    > Dlaczego "zawsze"?
    > Klasyczny dualizm poglądów na temat rynku pracy: pracodawcy są złymi
    > tyranami, pracownicy są biednymi niewolnikami. Nawet gdyby tak faktycznie
    > było, to jak ktoś mądry mawiał, to nie tyran tworzy niewoników, tylko
    > niewolnicy tyranów.
    > Powyższa reguła sprawdza się w pełnej rozciągłości.

    Tłumaczyłem grupowiczowi, co moim zdaniem powinien zrobić TERAZ, żeby mieć
    pracę. Podał dwie możliwe opcje w jego zsięgu.

    Jeśli uważasz, że teraz jest pora na rewolucję, żeby zmienić coś NA
    PRZESTRZENI DZIEJÓW i utrzeć nosa tyranom, to sobie rób tę rewolucję. Więcej
    zwolenników zdobedziesz na innej grupie...

    pozdrowienia
    michał