PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto zmieniać..... › Re: Czy warto zmieniać.....
    From: "Andrew" <s...@...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy warto zmieniać.....
    Date: Mon, 10 Apr 2006 12:38:15 +0200

    Witam,

    Piszesz jak medrzec :-)
    Sam wiem dokladnie co to znaczy rozdwojenie pomiedzy kariera, a rodzina.
    Moim zdaniem na rozmowe mozna zawsze jechac, gdyz nic to nie zmienia dopoki
    nie
    podpiszemy umowy, a zawsze mozna sie zorientowac jak rynek wyglada.
    Jednak ja bym pozostal na pewnej posadzie i nie szukal za bardzo miodu w
    innych
    firmach. Cenie sobie spokoj i wiem takze z praktyki jaki wycisk psychiczny
    mozna
    dostac w pewnych firmach dajacych na pierwszy rzut oka duze perspektywy.
    W zyciu jednak nic nie ma za darmo, albo inaczej piszac cos jest zawsze
    kosztem
    czegos. Dla mnie rodzina jest na pierwszym miejscu, gdyz zawsze mozna
    znalezc
    lepsza robote, a straconych lat juz "se ne wrati".
    Rozsadny bilans zyskow i do dziela.

    Pozdrawiam,
    Andrew