PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to Wam sie udalo?Re: Czy to Wam sie udalo?
  • Data: 2005-09-15 21:12:09
    Temat: Re: Czy to Wam sie udalo?
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    15.09.2005 # 21:54:45, Robert napisał:

    > hę?

    hmmm

    > Albo jesteś studentem, albo bezrobotnym.

    Jestem studentem pracującym.

    > Student nie jest bezrobotnym, bo pobiera naukę, która potem się
    > wliczy do stażu pracy...

    To wydaje się logiczne uzasadnienie. Nie pomyślałem o tym.

    Tylko nie pasuje mi tu jedno:

    no więc załóżmy, że jestem studentem (zaoczne) i nie pracuję.
    Jestem jednak zarejestrowany w urzędzie pracy. Co wtedy ? Czy oznacza
    to, że ta nauka nie wliczy mi się do stażu pracy, czy też ktoś popełnił
    błąd pozwalając mi się zarejestrować ? Tak tylko się czepiam, bo nie
    do końca to rozumiem ;). Mam znajomych w takiej właśnie sytuacji.

    Przecież studenci dzienni i zaoczni pobierają naukę. Wniosek jest taki,
    że musi być inny powód, albo też ktoś/gdzieś czegoś nie uwzględnił :)
    i znów jest sytuacja, że studenci dzienni/zaoczni nie mają równych praw.
    A chyba powinni ?
    --
    pozdrawiam