PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy sa jakies szanse??Re: Czy sa jakies szanse??
  • Data: 2004-01-30 09:44:08
    Temat: Re: Czy sa jakies szanse??
    Od: "Weronika Wojkowska" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "gabriel" <s...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:bvd8f0$god$1@inews.gazeta.pl...
    > Mam zamiar wyjechac na tydzien do wawy w poszukiwaniu jakies pracy. Czy
    > sa jakies szanse dla inzyniera, handlowca?
    [cut]

    > Czy to
    > dobry pomysl?

    No nie wiem, nie wiem... Mnie sie wydaje, ze to w pewnym sensie strata kasy,
    bo w wiekszosci firm i tak
    Ci powiedza zebys po prostu zostawil dokumenty lub je "przeslal".
    Czy masz/znasz jakies konktretne miejsca gdzie kogo szukaja/potrzebuja? Jak
    nie, to nie wiem czy bedzie to wyjazd napawajacy nadzieja na przyszlosc :)
    Tak czy owak... powodzenia - przypadki chodza po ludziach

    Wera