PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy ktos pracuje w Investment Bank w Londynie?Re: Czy ktos pracuje w Investment Bank w Londynie?
  • Data: 2006-08-18 17:53:48
    Temat: Re: Czy ktos pracuje w Investment Bank w Londynie?
    Od: "beno" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pracy jest dużo, ale nie aż tak.

    Analityk i większość associate w dziale "Investment Banking Division" w
    największych 10 bankach (Citi, MS, ML, UBS, Deutsche, etc.) pracują co najmniej
    70 godzin tygodniowo, a w okresach większego natężenia powyżej 100 (stąd
    przedział podany powyżej).... tu nie ma z czym argumentować ani co wyliczać, tak
    po prostu jest. Nie wierzysz - zapytaj się.

    Powyższe tyczy się analityków w IBD, a nie np: equity research, operations, IT
    etc. Tam jest zupełnie inaczej i rzeczywiście pracuje się znacznie mniej.