PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy duzym fopa jest aplikowanie sie na 2 stanowiska ? › Re: Czy duzym fopa jest aplikowanie sie na 2 stanowiska ?
  • Data: 2005-04-30 19:48:32
    Temat: Re: Czy duzym fopa jest aplikowanie sie na 2 stanowiska ?
    Od: sylweq <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie spotkałem się jeszcze nigdy, gdy spełniałem 100% oczekiwań w
    rekrutacji to w rzeczywistości wykorzystywałem w pracy 25% tego co było w
    ogłoszeniu

    Dnia Sat, 30 Apr 2005 10:54:15 +0200, Witiia
    <w...@p...onet.pl> napisał:

> [...]

    Nie spotkałem się jeszcze nigdy, gdy spełniałem 100% oczekiwań w
    rekrutacji to w rzeczywistości wykorzystywałem w pracy 25% tego co było w
    ogłoszeniu, dający ogłoszenia biorą zazwyczaj wymagania z sufitu, tak na
    wszelki wypadek, tak żeby być trendy, standardem są kwestie językowe,
    wymagana znajomość języka ......, a potem okazuje się że znajomość języka
    zupełnie nie jest potrzebna, i zamiast rozwijać swoje umiejętności
    pracownik zapomina, zgodnie zzasadą że cechy i umiejętności nieużywane
    zanikają

    pozdrawiam