PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy administrowanie systemem VMS to juz historia ?Re: Czy administrowanie systemem VMS to juz historia ?
    From: "Aligator" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy administrowanie systemem VMS to juz historia ?
    Date: 17 Nov 2006 03:41:51 -0800

    Paweł Pracki napisał(a):
    > Witam
    > Po paru latach rozwodu z administratorką :),zastanawiam się nad powrotem do
    > tego zajęcia i ciekawi mnie czy te systemy sa jeszcze używane czy to już
    > historia ?

    Używany jest nadal. Okres wielkiej bumu na ten system minął
    bezpowrotnie.
    HP zakończył produkcje Alphy. Choć rozwija nadal openvms dla swoich
    serwerów na procesorach Itanium.
    System uzywany jest w kilku instytucja finansowych, jedno lotnisko i
    duza siec supermarketow tez jego uzywa.
    Administratorów poszukują nadal. System jest niszowy, dlatego osób
    ze znajomością funkcjonowania systemu też jest mało.