PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy TY masz już swój sklep internetowy INSTALACJA GRATIS › Re: Czy TY masz już swój sklep internetowy INS TALACJA GRATIS
  • Data: 2005-04-26 17:08:40
    Temat: Re: Czy TY masz już swój sklep internetowy INS TALACJA GRATIS
    Od: "mhl999 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    www.e-mag.pl <k...@o...pl> napisał(a):

    > witam domena wykupiona jest na osobę prywatną ponieważ osoba która się tym
    > zajmowała takie dane wpisała
    mozna zrozumiec, ale aby dzialac na jakims przyzwoitym "poziomie" nalezalo
    by je dostosowac do stanu rzeczywistego.

    > Tymczasowo jest wstawiona taka strona jaka jest.
    o mnie jak dla mnie obieram to jako:
    "wszystko jest dzielem przypadku i nie obchodzi nas opinia innych":)

    > Docelowo powstaje portal handlowy oparty na zbiorze sklepów osCommerce
    docelowo takich pomyslow jest cala masa na rynku, dlatego moze lepiej sie
    skupic na "przejmowaniu" mniejszych portali aby cos w koncu z tej waszej
    idei powstalo?
    w przeciwnym wypadku jestescie skazani moim zdaniem na niepowodzenie.

    > Ponieważ cały system rejestracji nie jest jeszcze gotowy sklepy zakładamy
    > ręcznie
    to juz jest malo istotne moim zdaniem jak co wyglada od kuchni.
    mnie jednak zycie nauczylo, ze nawet prowizorka musi byc dobrze; choc nie
    perfekcyjnie; przygotowana.

    > Również ogłoszenie w tej grupie powstało przez przypadek za co przepraszamy
    a co w takim razie nie jest przypadkiem ?

    pozdrawiam
    mhl999