PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzechy - za ile zł mozna wyrzyc miesiecznie › Re: Czechy - za ile zł mozna wyrzyc miesiecznie
  • Data: 2007-10-03 17:00:54
    Temat: Re: Czechy - za ile zł mozna wyrzyc miesiecznie
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JarY zapodał(-a):
    > Witam po raz kolejny:)
    > Za ile kasy można wyrzyc miesiecznie tak średnio(sniadanie,obiad,kolacja +
    > jakies napoje itp)
    > Gdzies czytałem ze mozna wyrzyc za 200 złoty ale cos mi sie wydaje ze
    > raczej sie nie da.
    > Moze ktos byl ostatnio i wie jakie sa ceny produktów.
    > Z gory bardzo dziekuje za odpowiedz

    200zł? Hmmm - nie sądzę. Ceny żywności nie są o wiele niższe, jak chcesz mogę
    wygrzebać rachunki :)
    Taniej - oczywiście alkohol, piwo, no ale nie tym człowiek tylko żyje. W Lidlu ceny
    porównywalne, może tak z 10-15% niższe. W knajpie obiad zjesz za 10zł
    Czy można za 200zł? Zależy, ludzie w PL żyją czasem za tyle w kilka osób...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,