PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzas dojazdu podaczas delegacjiRe: Czas dojazdu podaczas delegacji
  • Data: 2003-11-16 23:41:31
    Temat: Re: Czas dojazdu podaczas delegacji
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No właśnie, a jak to jest w przypadku zawodowych kierowców. Jakie są
    limity
    > jazdy czas/km?
    Nie znam limitów, bo nigdy akurat tego nie potrzebowałem.
    Zawodowi kierowcy, np. ciężarówek sa zobowiązani do używania urządzeń
    zwanych tachografami. W nich maja wykazane, że jadą nie dłużej jak okreslony
    czas (chyba 10 godzin/dobę).
    A poza tym - jak można mówić o byciu w delegacji kierowcy? Kierowcy zadaniem
    jest jeździć. W mieście, w województwie, w kraju, za granicę. To tylko moje
    przypuszczenie, ale chyba w takim przypadku to dodatkowych pieniążków nie
    ma.
    odsyłam do KP

    > Pozdr.
    > Luiza