PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzas delegacji › Re: Czas delegacji
    From: "zinger" <zinger@ {USUN_TO}gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czas delegacji
    Date: Tue, 21 Dec 2004 12:02:20 +0100

    > Jak masz bilet, to moment planowego odjazdu środka komunikacji.

    Wlasnie, mocno to zakrecone, bo jak jade samochodem, to wpisuje sie w
    zasadzie moment wyjscia z domu. A czym sie rozni, czy jade gdzies autem, czy
    pociagiem i do tego pociagu musze przeciez dotrzec.
    Co wiecej, jak jestem w podrozy, to ponoc nie jest do dyzpozycji pracodwacy
    i nie wlicza sie ona w czas pracy, co jest kolejna paranaoja, bo przeciez
    nie wyslalem sie sam na delegacje tylko pracodwaca, wiec absurdem jest
    twierdzenie, ze nie pozostaje do jego dyzpozycji (nawet jesli, to na jego
    wyrazne polecenie).

    Pozdrawiam,
    Tomek