PracaGrupypl.praca.dyskusjeCos w rodzaju podsumowaniaRe: Cos w rodzaju podsumowania
  • Data: 2002-12-03 01:35:45
    Temat: Re: Cos w rodzaju podsumowania
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    flyer wrote:

    > Juz mi oczy lzawia, ze komornik odbierze mienie przepisane na zone.
    > Tylko, ze zanim komornik dobierze sie do d... szanownego przedsiebiorcy,
    > ten zdazy sie "zadluzyc" u swoich pracownikow i dopiero padnie. Przy
    > czym wyraz zadluzyc, nie oznacza tylko niewyplacac zarobkow, ale takze
    > zatrudniac ludzi ponizej ich kosztow a tym samym powodowac, ze oni sie
    > zadluzaja, bo nie maja na przyklad na czynsz.

    Po drugie, ja bym tak nie zalowal przedsiebiorcow, oczywiscie w aspekcie
    czysto biznesowym a nie ludzkim. Przedsiebiorca za to, ze ma pomysl,
    pieniadze i chce poniesc ryzyko ich straty dostaje "premie", ktora
    pracownikom sie nie nalezy. Jezeli byznes pada, to oznacza tylko tyle,
    ze zaszla jedna z mozliwosci, na ktora przedsiebiorca powinien byc
    gotowy. Wbrew pozorom i nauce zarzadzania - byznesem tez rzadza prawa
    Chaosu.

    Flyer