eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeCopywriter - ile zarabia?Re: Copywriter - ile zarabia?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Copywriter - ile zarabia?
    Date: Wed, 5 Jan 2005 19:29:10 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 50
    Message-ID: <crhbt5$m3p$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <crdnnk$env$1@korweta.task.gda.pl> <crdoo3$9mt$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cre0jg$m2f$1@shodan.interia.pl> <cre2kd$k2m$1@news.dialog.net.pl>
    <creapj$4pk$1@nemesis.news.tpi.pl> <crg3h3$mm2$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <crg8ji$frh$1@nemesis.news.tpi.pl> <crgnuj$ued$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <crh14q$3r0$1@nemesis.news.tpi.pl> <crh8m2$rha$1@shodan.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: ayh20.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1104949990 22649 83.27.119.20 (5 Jan 2005 18:33:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Jan 2005 18:33:10 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:136917
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "xet" <x...@i...pl.USUNTO> napisał w wiadomości
    news:crh8m2$rha$1@shodan.interia.pl...
    >> Niech teraz ktos bardziej kreatywny pokaze Sztuke
    >> ;). (to nie do Ciebie, tylko do pragnacych zostac cw).
    >>
    >
    > "Czarne na bialym"
    > "Zawsze Black & White"
    > "Black-White Power"
    > "Nie zawsze czarne co sie swieci"
    > " CZARnujacy uśmiech"
    > ...

    Niezle :)

    >
    > zaraz pewnie ktos wykorzysta moj pomysl i zarobi piekna kase ;)
    >

    Nie, bo produkt jest fikcyjny.

    Z konkursowego punktu widzenia, zadanie nie bylo dobre, bo produkt byl
    nietypowy sam w sobie - wyroznial sie wyrazna cecha. Dla takiego latwiej sie
    wymysla. Dla np. uchwytow do mebli, serwisu komputerowego czy wody
    mineralnej lub innych produktow wystepujacych w duzej ilosci roznorodnych
    odmian trzeba sobie bardziej polamac glowe :) a to sa prawdziwe zadania, nad
    ktorymi musza sie glowic copywriterzy.

    Cos podpowiem: portfolio mozna sobie zrobic u tych, ktorzy by i tak nie
    zaplacili, a maja pewien prestiz - organizacje pozarzadowe, np. PAH czy
    inne - takie, ktore maja plakaty, strony www i maja gdzie umiescic to, ale
    maja z racji bycia tym czym sa male budzety na kreacje. Wpisanie sobie do
    portfolio wykorzystanego, wydrukowanego w Necie lub na papierze hasla cos
    znaczy w przeciwienstwie do zabaw "na sucho". Jesli nie masz religijnych
    animozji antykatolickich - sa te plakaty przy kosciolach (bardzo duzo w
    calym kraju), robia to franciszkanie, kiedys mieli wiecej fajnych pomyslow
    ("polacz sie" z rozancem rozciagnietym jak kable), ostatnio sa nudni i dobry
    pomysl by na pewno wzieli, nie placac, ale drukujac. Jakis czas temu MSZ
    szukalo wolontariuszy do pracy przy ksztaltowaniu marki... Polski. Zdobyc
    portfolio copywriterskie mozna tez dosc latwo w partiach politycznych, choc
    to sliska sprawa, bo bedziesz potem kojarzony z opcja polityczna. Tak wiec
    jesli czujesz powolanie, korzystaj z tych mozliwosci zrobienia sobie
    portfolio i kupuj w empiku branzowy miesiecznik "Press", dzieki ktoremu sie
    poorientujesz w branzy i w tym, do kogo sie zglosic, gdy juz bedziesz miec
    to portfolio.

    I.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1