PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to za roznica? › Re: Co to za roznica?
  • Data: 2005-10-24 20:25:14
    Temat: Re: Co to za roznica?
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pytajacy" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    news:djjeko$5gk$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Spóźniłem o tydzień przy zgłaszaniu do UP. Pani ogłosiła że jestem jakieś
    > karencji trzy miesiące? Co to za różnica zasiłku i tak nie dostaję, ofert
    > pracy i tak nie mają a ubezpieczenie leci z konta żony. Całe to zgłaszanie
    > to bezsensowna jazda po to aby się podpisać. Po co te UP tak wogóle,
    > pierdzą w stołki te urzędasy i wymądrzają się.

    Do UP rejestrujesz sie:
    - jesli masz prawo do zasilku i chcesz go pobierac
    - jesli chcesz miec ubezpieczenie zdrowotne, bo nie masz go z zadnego innego
    zrodla
    - jesli liczysz na to, ze UP znajdzie Ci prace
    - jesli chcesz wziac udzial w programach przeznaczonych dla bezrobotnych

    Jesli zaden z tych przypadkow nie ma miejsca, nie ma najmniejszego sensu
    rejestrowac sie w UP, bo nic nie zyskujesz, a tracisz czas i -jak widac -
    nerwy.

    I.