PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo się dzieje z rynkiem pracy...Re: Co się dzieje z rynkiem pracy...
    From: "Michal Talaga" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co się dzieje z rynkiem pracy...
    Date: Thu, 3 Jul 2003 10:41:51 +0200

    > Moja dziewczyna - skonczyla wlasnie pierwszy rok studiow - po dwoch dniach
    > poszukiwan znalazla prace :)

    Ja po skonczeniu liceum znalazlem 3 prace w tydzien i to takie gdzie moglem
    zarabiac 4000zl bez zadnego wysilku.
    Polowa czasu to praca przy telefonie...
    A druga? Hmmm - tutaj zmiana tematu.
    Ale musi pan zaplacic najpierw 300zl zebysmy mogli <tutaj wstaw cokolwiek w
    co niedoswiadczony uwierzy>

    Albo:
    Mial pan szczescie, ostatnie miejsce wolne bylo, zapraszamy.
    A jakas umowe?
    Nieeee, po co?

    Albo:
    Umie pan cos?
    Nie.
    Jutro prosze zadzwonic.
    *dzwonie*
    Zapraszamy do pracy
    A co mam robic?
    Na miejscu pan zobaczy.

    Nosz kurwa. Ile mozna?
    Powininny byc kary wiezienia dla gosci ktorzy zamieszczaja takie ogloszenia
    w gazecie.

    Ale najbardziej karygodne jest to co oferowala (oferuje) Idea.
    Serwis sms dla bezrobotnych.
    Wyslij sms na numer 75XX (5zl za sztuke) i co miesiac bedziesz otrzymywal
    oferty pracy.
    JA PIERDOLE.

    zabic idiote ktory wyciaga ostatni grosz z i tak biednego studenta.
    (swoja droga skad ma na kom? ;-) )

    --
    Michal
    Strategiczny PBEM

    Ps
    Sorki, unosze sie mysle o tym naciagactwie.
    Sam przez to przechodzilem i marnowalem tygodnie dzwoniac do tych debili co
    takie ogloszenia umieszczaja i nic nie chca powiedziec.
    Bylem niedoswiadczony. Teraz juz bym wiedzial.
    Wiem niestety rowniez ze co roku tysiace osob marnuje czas tak samo jak ja
    kiedys.