PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo się dzieje z rynkiem pracy... › Re: Co się dzieje z rynkiem pracy...
  • Data: 2003-07-01 09:34:27
    Temat: Re: Co się dzieje z rynkiem pracy...
    Od: "Nowaq" <n...@w...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    > Zrozum - wszyscy sa wkurwieni bo nie ma roboty to po jaka cholere ciagle
    > o tym pisac? Nie ma dnia by niebylo podobnego postu.

    W takim razie ja dla odmiany klimatu napisze o sytuacji odwrotnej.

    Moja dziewczyna - skonczyla wlasnie pierwszy rok studiow - po dwoch dniach
    poszukiwan znalazla prace :) Tak samo z reszta jej kolezanka. Znalazlaby ja
    pierwszego dnia, tylko na rozmowie przyznala sie do palenia papierosow i od
    razu jej podziekowano.

    Pozdrawiam,
    Nowaq