PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sadzicie o sposobie zarabiania MLM??Re: Co sadzicie o sposobie zarabiania MLM??
    From: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co sadzicie o sposobie zarabiania MLM??
    Date: Sun, 6 Mar 2005 16:17:03 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@aed218.internetdsl.tpnet.pl

    > frajer typu MLM tylko orżnie mnie i moich znajomych. Uważam, że
    > wszelki MLM typu raporty, dzienniki, oriflame, czy inne avon'y
    > powinny być zakazane...

    Wprowadzić prohibicję i cenzurę! Zakaz palenia w domach! Zakaz
    wychodzenia po 22.00! Zakaz publicznego obnoszenia się przez łysysch!
    A tobie co jeszcze się nie podoba? Dodamy i zrobimy razem listę
    zakazów, co?
    A tak tylko nawiasem - jest sporo ludzi, dla jakich rozprowadzanie
    kosmetyków z jednej z takich firm stanowi jedyne źródło do przeżycia.
    Znam takich - działalności nie założą, bo zus ich wykończy, pracy nie
    mają (a szukają), prawa do zasiłku dla bezrobotnych też. Te firmy być
    może omijają prawo w jakiś sposób, odstępując od sprawdzenia co się
    dzieje z towarem kupowanym przez ludzi po cenach hurtowych (chyba nie
    maja takiego obowiązku?), ale są jedyną alternatywą poza żebraniem
    dla ludzi "poza prawem" - biednych. A taki, co rozkręci interes i tak
    w końcu zakłada tą działalnośc, stając się legalnym obywatelem RP.
    Dasz tym ludziom jakąś szansę w zamian, jaśli chcesz takiego zakazu?
    Pewnie zasiłki socjalne, co?
    Nie frajer typu MLM cię orżnie, tylko jak się dasz orżnąć na jakiejś
    piramidce podszywającej się pod MLM, to ty będziesz frajer. Jak
    pobrudzisz sobie spodnie, to je pierzesz, czy palisz?