PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sadzicie o sposobie zarabiania MLM?? › Re: Co sadzicie o sposobie zarabiania MLM??
  • Data: 2005-03-06 01:25:01
    Temat: Re: Co sadzicie o sposobie zarabiania MLM??
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-03-05, KD <p...@M...pl> wrote:
    > http://www.zarobek-mlm-pieniadze.gsi.pl/kasa.htm#suk
    ces
    Cytat z w/w strony:
    "Banknot 20 złotowy owiń w zamówienie, włóż do koperty i wyślij listem
    poleconym, aby nie trafił w niepowołane ręce gdzieś po drodze."

    Albo tu: http://www.zarobek-mlm-pieniadze.gsi.pl/mlm.htm

    4. Jak zapłacić za Raporty?
    Pieniądze wysyła się pocztą, najlepiej listem poleconym (jest
    najbezpieczniejszy) idzie 3-4dni.Pamietaj aby banknoty zawinąć w coś żeby
    nie były widoczne. Powtarzam- wysyłasz 4 listy każdy do innej osoby
    i każdy wyposażony w 20zł.Oczywiscie na początek zamówić wystarczy raport
    nr 1.

    Jak dla mnie to to nie jest czerwona lampka ostrzegawcza. To jest potężna
    syrena wyjąca na alarm. Przecież istnieją narzędzia przeznaczone specjalnie
    do realizowania płatności: przelew bankowy, wpłata na konto czy przekaz
    pocztowy - że wymienię te dostępne dla większości śmiertelników. Wszystkie
    z nich mają to do siebie, że zostaje po nich jakiś ślad, dokument nadania
    na określoną kwotę. Dlaczego zamiast z nich mam po prostu wkładać pieniądze
    w kopertę?

    O, na to pytanie też jest odpowiedź:

    11. Dlaczego list na nie np. przelew?
    List jest lepszy ze względu na organizację. Wierzcie mi lepiej jest mieć
    przed sobą dokument wraz z czytelnie nakreślonymi danymi niż tłuc się do
    banku i prosić o nieczytelny wykaz w którym nie trudno o pomyłkowo bądź
    niekompletnie wpisane dane. Listy są sprawdzone i tego powinniście się
    trzymać.

    To ja już wolałbym wysłać maila z zamówieniem. Będzie czytelnie.
    A kasę przy użyciu narzędzi do tego przeznaczonych.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    <Stomil> Szymon: nie zachowuj sie jak uzytkownik.
    <Szymon> Alex: nie zachowuj się jak Bill Gates.