PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sadzicie o posadzie rachmistrza ?! › Re: Co sadzicie o posadzie rachmistrza ?!
  • Data: 2002-03-18 20:24:56
    Temat: Re: Co sadzicie o posadzie rachmistrza ?!
    Od: Myszoor <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Prosze ludzi w blad nie wprowadzac. Sa kursy a po nich jak najbardziej
    > jest egzamin. Wlasnie przede mna lezy kartka z terminami kiedy mam kursy i
    > kiedy egzamin (w moim wypadku to tydzien po zakonczeniu kursow).

    nikogo nie wprowadzan w błąd, ale mogę nie wiedzieć, że np. u was są
    egazminy po szkoleniu!
    u mnie nie ma egzaminów. Po szkoleniu pracowników urzędu nie było
    egzanimów, no chyba, że za egzamin uważa się wypełnienie formularzy
    szkoleniowych, opo szkoleniu rachmistrzy też nie planuje sie egzaminów.
    M.