eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo powinno być w umowie o pracę?Re: Co powinno być w umowie o pracę?
  • Data: 2008-01-11 23:38:44
    Temat: Re: Co powinno być w umowie o pracę?
    Od: "kovalek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Wit(old)" <wicio100(cut)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fjbl9p$bl2$1@news.onet.pl...
    >
    >> Co powinno znajdować się w umowie o pracę? Bo ja mam tylko moje dane,
    >> stanowisko, wynagrodzenie i okres zatrudnienia. I tyle.
    >
    > wymiar czasu pracy, dane pracodawcy, termin wypłacania wynagrodzenia.
    > Wit(old)

    Ja na swojej mam dane pracodawcy, swoje dane, okres obowiązywaia umowy
    (nieokreslony), stawke godzinowa, stanowisko i miejsce wykonywania pracy.
    Ogolnie umowa smiechu warte i można by ją zmieścic na kartce A6 normalną
    czcionką :-)

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1