PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawa sytuacja...Re: Ciekawa sytuacja...
    From: "Kasia Mikołajczyk" <k...@b...ceti.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ciekawa sytuacja...
    Date: Thu, 13 Mar 2003 12:01:36 +0100

    Użytkownik "Michal Sz." <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:b4np7f$8n2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    43,-
    > Mi chodzilo o kwote jaka bym musial oddac US za okres zatrudnienia u
    > drugiego pracodawcy, wiem ze jakies skladki nie moga sie dublowac... a jak
    > to sie nazywa nie wiem.

    Do US? Czy do ZUS? Bo jak skladki to do ZUS. Do US to tylko podatek. Nie za
    bardzo wiem o jakie skladki moze w Twoim przypadku chodzic... Tylko ta kwota
    "wolna od podatku" przychodzi mi do glowy.

    > konta
    > Hmm... byla taka opcja ale generalnie byl to poczatek mojej pracy, wiec
    > bralem do reki, nie byla glowna siedziba biura, tylko jeden z punktow
    > handlowych, a dodam, ze w Centrum stolicy ;)

    Zdradz mi tylko, czy to byla spolka akcyjna, czy sp. z o.o., czy cos innego,
    dobrze??

    > pol
    > Nie. Umowy nie podpisalem drugiej, tylko na okres probny w styczniu. A to
    > bylo generalnie rezygnacja z pracy za porozumieniem stron.

    No wlasnie, Ty nie podpisywales drugiej umowy, ale moze "ktos" za Ciebie
    podpisal? Jakos sie uwzielam na te wersje wydarzen, ale nie zawsze jestem
    taka podejrzliwa :)
    Kasia