PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiąża i zatrudnienie. › Re: Ciąża i zatrudnienie.
    From: "magic" <t...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ciąża i zatrudnienie.
    Date: Wed, 28 Jul 2004 19:17:37 +0000 (UTC)

    Pawel <p...@o...pl> napisał(a):

    > Witam.
    > Mam pytanie. W przypadku gdyby moja =BFona zasz=B3a w ci=B1z=EA, a w chwi=
    > li
    > obecnej nie jest zatrudniona, to czy istnieje metoda na otrzymanie=20
    > jakich=B6 =B6wiadcze=F1? Chodzi mi po g=B3owie fikcyjne zatrudnienie.
    Za=B3=
> [...]
    > a op=B3acam=20
    > sk=B3adki ZUS. Po jakim=B6 czasie =BFona idzie na zwolnienie lekarskie. M=
    > oje=20
    > pytanie jest takie. Ile czasu trzebaby op=B3aca=E6 sk=B3adki aby mog=B3a =
    > i=B6=E6 na=20
    > zwolnienie lekarskie? Czy w czasie zwolnienia lekarskiego trzeba te=BF=20
    > op=B3aca=E6 sk=B3adki? Jak jest z urlopem macierzy=F1skim i wychowawczym =
    > (kto to=20
    > p=B3aci i jak jest ze sk=B3adkami)? Prosz=EA o porady jak to porobi=E6 ab=
    cześć pawle. mam nadzieje ze uda sie tobie zatrudnić kobiete i przetrwac to
    jakoś. aco do pomocy to poszukaj na stronach internetowych znajdziesz tam
    wszystko czego potrzebujecie. a co do opini tych wszystkich ktorym jest
    fajnie sądzić a nie radzić to O CO WAM CHODZI LUDZIE!!!!! ON PROSI O POMOC A
    NIE O WYKŁAD NA TEMAT ZŁODZIEJSTWA,OSZUSTÓW, ITP, pozatym to ze uda sie jemu
    zatrudnić ja gdziekolwiek to nie znaczy ze do końca zycia bedzie ja państwo
    utrzymywać,ciąża trwa 9m-cy.zeby miec zasiłek trzeba "pracowac" 12 m-cy. a
    ty kolega wyliczył juz rente.czy emeryture. i wogóle doztwotnia kase.
    ps. uwielbiam ludzi którzy wupowiadają się na temat o któeym nie mają
    zielonego pojęcia, wielkie pozdro