PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiąża i zatrudnienie. › Re: Ciąża i zatrudnienie.
    From: "Magda" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ciąża i zatrudnienie.
    Date: Wed, 28 Jul 2004 14:50:01 +0200

    Użytkownik "ANIA" <a...@v...com.pl> napisał w wiadomości
    news:ce65ah$s8v$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > jak śmiesz tak się wyrażać; może to Twoja mama też sprowadziła na świat
    > pasożyta
    > KOBIETY CIĘŻARNE powinne być dla Ciebie święte - jasne!!!
    > mam nadzieję że nie masz kobiety i nigdy nie będziesz jej miał czego Ci
    > szczerze żeyczę

    Aniu, dlaczego się oburzasz? Tomasz wyraził tylko swoją opinię. Jesteśmy na
    p.p.d. i każdemu wolno wyrazić swoje zdanie w dyskusji.

    Jestem kobietą (nie w ciąży) i uważam, że decyzję o macierzyństwie powinno
    podejmować się w pełnej świadomości swoich możliwości zdrowotnych,
    finansowych, itd..

    Jeśli kogoś nie stać na powiększenie rodziny, nie decyduje się na to.
    Proste. Jak czytam takie posty, to nie dziwię się, że pracodawcy nie chcą
    zatrudniac kobiet.

    Aniu, kiedy już ochłoniesz na tyle, aby nie życzyć innym jak najlepiej,
    zastanów się czy chcesz utrzymywać lewych emerytów, lewych rencistow i
    pozostałych zdolnych do pracy inaczej.

    Pozdrawiam,
    Magda