PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiąża i zatrudnienie. › Re: Ciąża i zatrudnienie.
    From: "chinol" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ciąża i zatrudnienie.
    Date: Wed, 28 Jul 2004 14:22:10 +0200

    wiekszosc

    > Ma rację z czym? Z tym, że jego plan okradania ZUS-u jest
    usprawiedliwiony?
    > Zaiste ciekawe przyzwolenie dla popełniania przestępstwa.

    heh pisalalem o wypowiedzi Pawla, do ktorej doklejony byl twoj post. Nie
    wynika z niej nic o czym piszesz (okradanie). Przyznaje, ze nie zauwazylem,
    ze to ten sam Pawel, ktory jest tworca watku. Bije sie w piersi i zwracam
    honor.

    > Och. Przypomnieć Ci Twoje chamskie wypowiedzi? Chyba nie z ich powodu
    > musiałeś zmieniać miejsce z którego pisujesz na newsy?
    > Poza tym. Bezczelny bo co? Nie zgadzam się na okradanie mnie? Super. Więc
    > może zacznijmy wszyscy kraść co się da.

    No to pogadaly sobie lol dwa chamy.
    Co do tego abusa o ktorym piszesz, to chyba cos nieskutecznie dzialasz. Od
    zawsze uzywam news.tpi.pl i nic nie zmienialem. Fakt, ze nie bylo mnie jakis
    czas, ale ze zgola innego powodu :)))
    Co do okradania, to z wielkim bulem serca musze przyznac ci racje :) (Serce
    boli oczywsicie dlatego ze przyznaje racje przemyslawowi z k.r. ).

    > Pozwolisz, że to ja będę o tym decydował.

    Alez oczywiscie ze pozwole :) W koncu nie mam innego wyjscia :)

    Tomek