PracaGrupypl.praca.dyskusjeChłodnictwo, czy ktos pracujew tej branzy? › Re: Chłodnictwo, czy ktos pracujew tej branzy?
    From: Dawid <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Chłodnictwo, czy ktos pracujew tej branzy?
    Date: Wed, 10 Sep 2003 08:36:45 +0200

    Ja nie jestem inż. chlodnictwa ale pracuje w firmie "chlodniczej".
    Generalnie ciezko powiedziec, bo z jednej strony moze to byc stanowisko
    projektanta instalacji chlodniczych czy klimatyzacyjnych, z drugiej -
    handlowca (dobor poszczegolnych komponentow, bilanse chlodnicze itp., no
    i sprzedaz oczywiscie) a moze to byc pewnie jeszcze wiele innych zajec
    (magazyn, gospodarka magazynowa, zamowienia, montaz nietypowych urzadzen
    itp. itd.). Po prostu ktos nie sprecyzowal stanowiska bo inz. chlodnictwa
    to przeciez tytul a nie nazwa stanowiska. Firmy chlodnicze chetnie
    zatrudniaja osoby z takim tytulem na rozne stanowiska, bo zawsze wola
    kogos kto sie zna na rzeczy (przynajmniej teoretycznie).
    Pozdrawiam.
    Dawid