PracaGrupypl.praca.dyskusjeChemik z mazowieckiego szuka pracyRe: Chemik z mazowieckiego szuka pracy
  • Data: 2007-08-11 07:30:24
    Temat: Re: Chemik z mazowieckiego szuka pracy
    Od: "Ewa Maciejewska" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie jestem bezrobotna. Dziękuję za pomoc.
    A mówi się, że to kobiety są złośliwe.
    Sądziłam, że na grupie można się spotkać z życzliwymi obiektywnymi uwagami,
    a nie wyśmiewaniem i dokuczaniem.
    Przykro mi, że kolejny raz przekonuję się o nieludzkości ludzi.

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:f9jmkh$9ug$1@atlantis.news.tpi.pl...