PracaGrupypl.praca.dyskusjeChce wyjechac z Polski na zawsze - jak to zrobic? › Re: Chce wyjechac z Polski na zawsze - jak to zrobic?
  • Data: 2004-11-13 22:19:06
    Temat: Re: Chce wyjechac z Polski na zawsze - jak to zrobic?
    Od: Wieslaw Bicz <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wazne kto wrote:

    >Znajomy inżynier pracował w Polsce jako inżynier za 800 zł na miesiąc.
    >Wyjechał do Włoch, gdzie sprząta w dużym hipermarkecie. Niedługo wraca i
    >przywiezie pieniądze jakich by nie zarobił tu przez kilka lat. Owszem,
    >zawodowo się nie rozwija, ale przynajmniej zarabia pieniądze. Jak wróci, to
    >z nim porozmawiam. Jak się z nim kontaktowałem przez e-mail, to nie
    >narzekał. Czy uważa Pan, że źle zrobił wyjeżdżając?

    Nie, ale gdyby jeszcze próbował znaleźć ambitniejszą pracę, nauczył się włoskiego,
    itd., to zrobiłby jeszcze lepiej.

    Pieniądze mają naprawdę znaczenie, gdy są bardzo duże, a takich dzisiaj się w ten
    sposób nie da zarobić. takie możliwości skończyły się może z 15 lat temu.

    Nawet doświadczenie sprzątacza we włoskim hipermarkecie nie szkodzi młodemu
    człowiekowi, ale jeśli ktoś chciałby robić karierę jako inżynier, to nic mu to nie
    da, chyba że zarobione pieniądze chciałby przeznaczyć na wdrożenie własnych
    pomysłów. Ale wtedy powinien chyba jednak szukać bardziej intratnych zajęć.

    W. Bicz