PracaGrupypl.praca.dyskusjeCertyfikaty NOVELL SUSE linux › Re: Certyfikaty NOVELL SUSE linux
  • Data: 2005-11-22 06:46:59
    Temat: Re: Certyfikaty NOVELL SUSE linux
    Od: czarny <m...@f...art.lp> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej napisał(a):
    > Witam,
    > Czy warto robić egzamin Novell CLP
    > Jak oceniacie rynek pracy w
    > Posce dla osób z takim certyfikatem.
    > Pozdrawiam

    Stałem niedawno przed takim samym problemem.
    Nadszedl zmierzch dla wspanialego bez watpienia systemu, jakim jest
    Netware, z czego Novell zdal sobie doskonale sprawe wchodzac w rynek
    Suse.
    I ja tez chcialem inwestowac w ten certyfikat, lecz doszedlem jednak
    do wniosku, że oprogramowanie inne niż "firmy wiodącej na rynku", zawsze
    będzie postrzegane jako alternatywa. A to stawia owe oprogramowanie na
    nizszej pozycji i zapotrzebowanie też jest o wiele mniejsze.

    Ludzie nauczyli sie bezmyslnie klikac w okienka i jeszcze tak dlugo
    pozostanie. Ja jednak zrezygnowalem z Suse [co nie oznacza ze go
    odrzucam; czuje duza sympatie do produktow Novella ;)] i postanowilem
    pojsc sciezka wyznaczona przez produkty "firmy wiodącej".
    Wbrew sobie, ale dla pięniedzy.

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl