PracaGrupypl.praca.dyskusjeCala prawda o Polsce › Re: Cala prawda o Polsce
    From: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Cala prawda o Polsce
    Date: Tue, 19 Aug 2003 09:58:17 +0200

    news:bhskne$rk9$1@korweta.task.gda.pl...

    > Użytkownik Michał Gancarski <w...@e...org.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:bhp0ro$qjl$...@n...news.tpi.pl...

    > [...]
    > są
    >
    > Jesli operujesz pogladami Austriakow to znaczy, ze podzielasz ich zdanie.
    > Czy majac poglady jakie maja Austriacy i Rothbardowcy czlowiek
    > nie staje sie nimi?

    Dobrze więc, przyłapałeś mnie. Wow, mów mi "pociotek Rothbarda i Misesa". I
    co z tego? Nie jestem anarchistą, anarchia to głupota. Jestem za porządkiem.
    Oddolnym, spontanicznym, wynikającym ze zwykłego ludzkiego pędu do
    działania. Czy ty Klus masz jakieś urazy? Muszę się o to spytać, bo cały
    czas, uparcie niemal twierdzisz, że porządek może rodzić się tylko odgórnie
    (bo do tego zmierza znoszenie wolnego rynku). Tymczasem to jest bzdura, po
    źródłem najtrwalszego, najwydajnieszego porządku jest zawsze oddolna
    inicjatywa. Niepeny świat, Klus, to coś co cię przeraża. Przypominasz mi
    kumpla, który twierdzi, że ludzi trzeba wziąć za mordę, a tym czasem
    wystarczy zezwolić im na działanie.

    > konsumują
    >

    > Nie bylo tak, ze tylko konsumowali co pierwotnie zawlaszczyli.
    > Wlasciciel konsumowal wiecej niz jego niewolnik
    > Pan konsumowal wiecej niz jego chlop.
    > Dzisiaj wlasciciele konsumuja wiecej niz pracownicy.

    Jacy właściciele? Jacy pracownicy? Nie ma klas, Klus, nie ma i wbij to sobie
    do głowy. Właściciel kiosku konsumuje więcej niż menedżer wysokiego
    szczebla? ROTFL.

    --
    ++ Michał Gancarski ++
    ++ w...@e...org.pl ++