PracaGrupypl.praca.dyskusjeCala prawda o Polsce › Re: Cala prawda o Polsce
  • Data: 2003-08-18 10:59:07
    Temat: Re: Cala prawda o Polsce
    Od: web <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bhjfld$5ft$1@atlantis.news.tpi.pl>, t...@p...onet.pl
    says...

    > Owszem masz sporo racji ale to nie tak, ze ludzie znalezli sposob na zycie
    > siedzac na rentach i bezrobociu. Taki jest rynek pracy. Od razu widac, ze
    > dawno nie szukales pracy i zapewne bierzesz kase na jednej z uczelni i
    > dobrze ci sie gada. Postaw sie na miejscu goscia, ktory ma 50 lat, wylatuje
    > z pracy i ma trojke dzieci. Pracy nie ma, pokapuj to w koncu.

    No, to facet ma wyjscie:

    1. albo cos robi za mniejsze pieniadze, jesli rynek pracy jest dla niego
    za maly,

    2. albo siedzi i narzeka.

    Obecnie na swiecie nikt nie pracuje w jednej firmie i jednym zawodzie
    przez cale zycie. Trudno to tak zrozumiec? Albo ktos sie dostosuje, albo
    bedzie klepal biede. A jesli ktos nie potrafi, to niech to bedzie jego
    problem. Co mnie obchodzi jakis 50-latek w Cipciwie Dolnej. Dlaczego mam
    wspolfinansowac jego zasilki?